موتکناپ

سایه - روشنِ زندگی

موتکناپ

سایه - روشنِ زندگی

زندگی سرشار از سایه - روشن های گوناگون و متنوع است که حاوی بیم و امید- بودن و نبودن- فراز و فرود- بالا و پائین-داشتن و نداشتن- دانستن و ندانستن- توانستن و نتوانستن می باشد.
دل را باید به خدا سپرد

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

دل تنگم...

من چه در وهم وجودم چه عدم، دل تنگم

از عدم تا به وجود آمده ام دل تنگم

راز گل کردن من، خون جگر خوردن بود

از درآمیختن شادی و غم دل تنگم

خوشه ای از ملکوت تو مرا دور انداخت!

من هنوز از سفر باغ ارم دل تنگم

گرچه بخشیده گناه پدرم آدم را!

به گناهان نبخشوده قسم دل تنگم

حال، در خوف و رجا رو به تو برمی گردم

دو قدم دلهره دارم، دو قدم دل تنگم

نشد از یاد برم خاطره ی دوری را

گرچه امروز رسیدیم به هم! دل تنگم!

 

«اشعار فاضل نظری»

  • ۹۸/۰۹/۰۹
  • فردین

شعر

نظرات (۱)

  • مجنونِ لیلی
  • زبیا بود 👌 

     

    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت 

    ناخلف باشم اگر من به جویی نفروشم 

    پاسخ:
    بله

    سروده زیبای  استاد نظری دلنشین است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی